.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است. تدارک تلویزیون برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است.(ادامه)
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است. حضور برانکو در پرسپولیس را قطعی بدانید
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد. لیست داوطلبان انتخابات خانه مطبوعات در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد. ۱۰ مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد.(ادامه)
اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله نهم دی شهرهای مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، زمان، مکان و سخنزان مراسم یوم‌الله نهم دی در شهرهای استان اعلام شد. (ادامه)
قاضی معروف پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی اخراج شد؟
قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.(ادامه)
ترکیب اعضای هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان رشت مشخص شد
با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان رشت انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
درخواست حسین هدایتی از رییس قوه قضاییه از داخل زندان
او ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند.
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
اعمال شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان
شب‌ قدر که برتر از هزار ماه است، جلوه‌ای روشن از مهربانی و رأفت بی‌انتهای خدای متعال است، زیرا حضرت حق همیشه برای بخشیدن بندگان خویش از هر بهانه‌ای استفاده می‌کند. چنانکه آمدن ماه مبارک رمضان برای همه ما فرصت آمرزش است و صد البته رسیدن به شب‌های قدر نور علی نور دیگری برای ماست که از این شرایط برای توبه، ترک معصیت و قرب الهی بهره ببریم و به سمت خدا برگردیم. (ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
بهای خون تو چیست؟(يادداشت)
(ادامه)
اعلام ۴۹ مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
راهپیمایی اربعین؛ زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی(يادداشت)
(ادامه)
مردم ایران در تحریم‌ها پیروز میدان هستند
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار مازندران گفت: تحریم در این میدان جنگ اراده‌ها است و مردم ایران به دلیل توانمندی‌های خود در این تحریم کاغذی پیروز میدان هستند.(ادامه)
با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت. احتمال اخراج برانکو قوت گرفت !
با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت.(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری جزئیات حکم صادره برای حسین هدایتی را اعلام کرد. حکم حسین هدایتی اعلام شد
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری جزئیات حکم صادره برای حسین هدایتی را اعلام کرد.(ادامه)
حسین هدایتی اعدام نمی‌شود
وکیل تسخیری حسین هدایتی در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی گفت: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است.احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)
حکم حسین هدایتی صادر شد
قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: در این جلسه به اتهامات ۲۱ نفر از ارکان اعتباری بانک سرمایه و ۸ نفر از مدیران این بانک رسیدگی می‌شود.(ادامه)
اتهام اخلال در خصوص اینجانب فاقد رکن قانونی است و این اتهام شامل حال بنده نمی‌شود. تأکید می‌کنم که بنده یک بدهکار هستم نه یک اخلالگر. آخرین دفاع حسین هدایتی: من فقط یک بدهکارم
اتهام اخلال در خصوص اینجانب فاقد رکن قانونی است و این اتهام شامل حال بنده نمی‌شود. تأکید می‌کنم که بنده یک بدهکار هستم نه یک اخلالگر.(ادامه)
20 سال حبس برای مدیران سابق بانک سرمایه
هر سه این متهمین به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت از مشاغل دولتی به طور دائم محکوم شده‌اند. (ادامه)
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟ آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می‌شوند؟
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.